Dag 4: Salzburg - Ljubljana (305 km)

8 augustus 2018 - Ljubljana, Slovenië

Vandaag stond er iets anders op het programma dan de verbindingsroutes van de afgelopen 2 dagen. 298 km puur motorplezier door de Oostenrijkse Alpen richting Slovenië.

We vertrokken deze morgen dan ook onder een stralende zon. Doordat we wat hoger in de bergen zaten was de temperatuur een aangename 20 à 25°. De passen door de skigebieden waren GEWELDIG!! Ik moet nog kijken wat de vangst op de camera is, maar ik hoop jullie een kort stukje mee te kunnen geven.

Aangezien we er voor gekozen hadden om niet over de Gross Glockner te rijden, hadden we vandaag een korte route en dus ook alle tijd om onderweg wat stops in te lassen en toch nog vlot op tijd in het hotel aan te komen.

Jammer genoeg liep de temperatuur in Slovenië al weer snel op tot een gloedhete 36°. Op nog geen kilometer voor het hotel waren ze dan ook nog eens aan de weg aant werken waardoor we wel 20 minuten in de volle zon naar ons hotel hebben moeten zoeken. Ach ja, we zijn er geraakt en na een douche en een pintje is het alweer snel vergeten.

Het filmpje van het Sauerland staat nu ook online. Gisteren wilde het maar niet lukken. Er staan nu ook wat foto's op van de wandeling door Salzburg. Veel kijkplezier!