Dag 14: Passau - Masserberg (427 km)

18 augustus 2018 - Heubach, Duitsland

De laatste vakantierit is een hele lange geworden. We waren deze morgen weer als laatste weg aan het hotel, maar meestal halen we dat tijdens de dag wel in.

Vandaag is dat jammer genoeg niet gelukt. We kregen een paar omleidingen te verduren. Het had vaak heel wat voeten in de aarde voor we terug op de route zaten. Door een stom toeval kwam Maurice ook nog bijna zonder benzine te zitten. Ook daarvoor hebben we een dikke 10km moeten omrijden. De prijs die je betaalt voor 160pk en quickshift ;-)

Uiteindelijk waren we nog om 17u in het hotel. Dus op zich geen probleem, maar als de rit niet lekker loopt, gaat de goesting een beetje over. Spijtig genoeg is ook het hotel geen topper. Hoewel de kamer schoon is, oogt het allemaal wat troosteloos. Ach ja. We kunnen toch nog een pintje krijgen voor het eten en na het eten gaat de bar opnieuw open. We gaan er nog een gezellige avond van maken.

Morgen naar huis. 560km uitwapperen over de autosnelweg. We gaan weer blij zijn als we thuis zijn.