Dag 13: Graz - Passau (322 km)

17 augustus 2018 - Passau, Duitsland

Zoals gezegd hadden we vandaag een kortere rit. We zijn net de grens met Duitsland overgestoken en zitten nu in Passau op 322km rijden van Graz.

Vandaag niet zoveel speciale dingen gezien, maar er zaten toch wel mooie stukken in. We hadden voldoende tijd voor een paar pauzes. Kopje koffie om 10u, een kop soep tijdens de middag en (kort) terrasje in de namiddag. Om 15u45 kwamen we (bijna gelijktijdig met de rest van de groep) aan in het Weisser Hase Hotel.

De weergoden blijven ons nog steeds goed gezind. Temperaturen tussen de 25 en 28 graden zorgen voor aangename ritten.

Morgen nog een laatste lange vakantierit (390km) naar Masserberg. Ze voorspellen  ook iets minder goed weer, maar gelukkig nog wel droog.

1. Fina verschakelen:
    17 augustus 2018
    Hoi kurt, hier is ook alles rustig deze morgen had een goei bui geregend maar voor de rest van de dag is het droog gebleven. Het is ook minder warm en wonder boven wonder begint het gras weer wat groener te worden. Niet te geloven hoe de natuur in elkaar zit. Ja die 14 dagen zijn om gevlogen en jij hebt weer veel dingen moge zien en beleven. Terwijl hier in achel weinig
    Of of niets veranderd is.maar dat is ook een goed teken he.ik zie je zondag weer het kort op. Veel groetjes je ma
  2. Fina verschakelen:
    17 augustus 2018
    hoi Kurt het is weer goed gegaan gelukkig niet zo warm weer om te rijden . mijne tablet
    is weer eens uitgevallen . ik ben nu op de pc dat typt iets makkelijker met mijn dikke vingers. alleen wat zoeken . Tegen dat je terug komt weet ik hoe het werkt. Je zal je motor wel een flinke poets beurt moge geven als je door al die stoffige wegen gehobbeld bent ? Zo tot morgen onze pa