Dag 2: Niedersfeld - Hallstadt (375 km)

6 augustus 2018 - Hallstadt, Duitsland

Vandaag stond er een verbindingsroute op het programma. 350km was het plan, maar door wegenwerken zijn het er 375 geworden. S'morgens was het een hoop gedoe om de route aan te houden en volgende omleiding na omleiding. Gelukkig kwamen we er toch nog redelijk goed uit. Om 16u reden we de garage van het hotel binnen.

Morgen weer een dag zonder echte bezienswaardigheden, maar de camera ligt aan de lader. Als alles lukt komen er morgen toch wat filmpjes van de mooie slingerwegen.

Het motorrijden is alvast goed. Het weer en de sfeer kunnen bijna niet beter, dus alles dik oké hier :-)

1. Fina verschakelen:
    6 augustus 2018
    Hallo Kurt

Ik kom net uit de douche. een heel mooie dag gehad ik had 25 ijsjes verkocht en Ellen had nog 2 cakes gebakken waar ik nog een halve van over heb.
    Alles is goed gegaan , effen druk maar gezellig .Je mooie bloemen staan de prijken in de living en bedankt voor de verwen beurt bij Marleen .
    Heb veel kaartjes en veel cadeaus gekregen . Chris heeft pa geholpen met winkelen en stoelen bij elkaar halen wij hadden 28 stoelen allemaal bezet dus weet je wel wat een drukke dag het was. Maar ik heb je toch gemist er is veel gepraat over je reis heb je mailadres door gegeven wat je misschien al gemerkt hebt . Hier is het morgen weer een hete dag naar het schijnt dan nog een dagje binnen houden heb tegen tante Wies gezegd dat we niet komen.Kurt ben content dat het weer goed gegaan is en dat je in fijn gezelschap bent. Kijk weer uit naar je volgende verhaal . Geniet er van en heel veel groetjes je ma en pa.