Dag 10: Sarajevo/Srebrenica

14 augustus 2018 - Srebrenica, Bosnië en Herzegovina

Vandaag een echte rustdag gehad. Voor degene die wilde was er een uitstap naar Srebrenica gepland, maar zoals ik gisteren al zei hebben Maurice en ik er voor gekozen om die niet mee te doen.

Normaal zouden we deze avond naar de Turkse markt gaan in het centrum van Sarajevo. Jammer genoeg heeft een fikse stortbui met hagel en onweer daar anders over beslist.

Gelukkig zijn we deze morgen wel nog gaan zwemmen in subtropisch zwembad van ons hotel, maar voor de rest zal het niet veel soeps zijn vandaag.

Morgen begint de terugreis. De volgende stop is terug in Kroatië en we gaan dan ook nog de Plitvicemeren bekijken onderweg. Hopelijk doen ze niet meer zo moeilijk aan de grens en verliezen we niet te veel tijd.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fina verschakelen:
    14 augustus 2018
    Hoi kurt

Dan weer volle moed terug huiswaarts en met wat geluk toch enkele droge ritten want ze voorspellen toch mooi weer. Hier is alles oké . ik denk dat we d boontjes op hebben tegen dat je terug komt . ik ga je een fijn terug reis wensen en kijk weer uit naar je volgend verslagje!! heel veel groetjes je ma
  2. Jos bitters:
    14 augustus 2018
    Kurt ik heb gisteren niets gezegd . Ons ma was mij al voor geweest

Morgen weer op weg naar huis te hopen dat alles goed gaat en dat het
    weer beter gezind is niet te heet maar ook niet nat. Nog veel beziens en veel mooie Foto's maken ik kijk er naar uit !!!! Je pa