Dag 1: Achel - Steinbourg (432 km)

4 augustus 2019 - Steinbourg, Frankrijk

Vanwege de aangekondigde "zwarte zaterdag" op de europeese wegen hadden we besloten om onze reis op zondag 4/8/2019 te laten beginnen.  De afspraak om 11u in het tankstation van Barchon werd door iedereen gehaald al hadden de meeste er toch al een misser (of twee) op zitten :-). Gelukkig had ik geen wegomleggingen of trage navigatieproblemen en stond ik om 10u45 op de parking.

Na een koffie en een broodje vertrokken we naar Steinbourg in Frankrijk waar we onze eerste overnachting zouden doorbrengen in Hotel Ecluse 34. Tijdens de rit ging ook alles voortreffelijk. Het weer was goed, de wegen waren vrij rustig en we kwamen dan ook moe maar voldaan op onze bestemming omstreeks 16u30.

Wilfried en Yvonne waren goed voorbereid en wisten een uitstekend eetadresje in de buurt, want het restaurant van het hotel was niet open op zondag. Na een gezellige avond met de nodige biertjes kruipen we moe maar voldaan ons bedje in.

1. Chris:
    5 augustus 2019
    Fijn te horen dat het goed verlopen is de eerste dag en nog een fijne reis verder gewenst van evy en Chris.
    Tot weer horen.
  2. Fina verschakelen:
    5 augustus 2019
    Ik had het nog niet gelezen , maar had je toch al gesproken aan de telefoon.
    al die moderne toestanden en dat is weer een jaar geleden