Dag 7: Jakobshorn (2590 meter hoogte)

10 augustus 2019 - Jakobshorn, Zwitserland

De vakantie zit er bijna op. Wilfried en Yvonne hadden al besloten om een rustdag in te lassen om de terugreis een beetje draaglijker te maken. Maurice en ik wilden in eerste instantie toch nog een kort rondje doen, maar daar besliste de Zwitserse weergoden anders over.

Bij het openen van de gordijnen zag ik de druppels over het raam lopen. Geen motortochtje dus.
Dan nog maar eens gebruik maken van onze toeristenkaart. Een stukje met de trein naar Davos en daar zagen we de skilift naar Jakobshorn staan. Bleek dat ons kaartje ook geldig was voor de lift.

Aangezien mijn reisgenoten nog nooit in een skilift zaten werd het ongepland nog een spannende middag. Eenmaal boven op de Jakobshorn konden we ons vergapen op de omliggende bergen en hadden we een uitzicht op Davos. Een koffietje in de skihut op 2590 meter hoogte, het is weer eens wat anders.

Nu nog even de foto's en filmpjes van gisteren uitwisselen en de koffers al pakken en ook onze laatste dag in Kesslers Kulm zit er op.
Morgen terug naar Steinbourg. Gelukkig voorspellen ze goed weer.