Dag 8 en 9: Davos --> Steinbourg --> Shell Barchon --> Achel (388km + 320km + 105 km)

15 augustus 2019 - Achel, België

De laatste loodjes wogen gelukkig niet te zwaar. Na een stevig ontbijt in Hotel Kesslers Kulm gingen we via de snelweg terug richting Hotel Écluse 34 in Steinbourg. Daar hadden we ook op de heenweg geslapen. Omdat het zondag was, zat er veel minder verkeer op de weg en ging het allemaal een stuk vlotter. We kwamen al om 15u in ons eerste hotelletje. Even later bleek dat we nog maar eens geluk hadden, want om 16u werden we getrakteerd op een malse regenbui.

's Avonds nog eens een bezoekje gebracht aan Pascal voor een malse biefstuk, frietjes en een glaasje heerlijk gekoelde wijn. (Kijk zeker ook de foto van onze wijnkoeler :-))

Omdat Wilfried en Yvonne de laatste dag nog een stukje verder moesten rijden, gingen we al om 7u30 ontbijten. Op die manier konden ze de file in Antwerpen vermijden. En ook op onze laatste vakantiedag schoot het lekker op. Tegen 12u waren we aan het tankstation in Luik waar we afscheid van elkaar hebben genomen. Daar splitste onze wegen zich weer. Voor mij waren het dan nog de laatste 105km richting huis. Rond 14u reed ik thuis de stoep op.

We kunnen met veel goede herinneringen terugkijken op deze vakantie.

Bedankt Wilfried, Yvonne en Maurice voor de gezellige week in Zwitserland en graag tot de volgende keer!!

1. Yvonne de Groene:
    18 augustus 2019
    Kurt en Maurice dank je wel voor de fijne, mooie en gezellige vakantie. Wat hebben we ervan genoten en heel leuk om nog eens van dag tot dag na te kunnen lezen. Groetjes Wilfried en Yvonne.