Dag 12: Panevezys - Olsztyn (450km)

27 juli 2017 - Olsztyn, Polen

Weer een dagje er op zitten. Het was opnieuw een goed gevulde dag met 450km in plaats van 420km zoals ik gisteren schreef.

Maar ook vandaag vlogen de kilometers onder ons door alsof het niets was. In Litouwen waren het voornamelijk lange recht stukken, met zelfs een stukje autosnelweg. In Polen had Oene (en dat was lang geleden) nog eens bochten voorzien. Zodra we die motor terug de bocht in konden sturen stond er meteen glimlach op mijn gezicht. Jammer genoeg zaten er ook weer een paar "abortuswegen" tussen. (Abortuswegen zijn wegen met een verschrikkelijk slecht wegdek. Je stuitert en botst tot je er gewoon niet goed van wordt)

Nu we terug in Polen zijn aangekomen zijn we ook terug het uurverschil kwijt. We zijn als het ware terug in de tijd gereden. :-)

Om 16u reden we de parking van het Warminski hotel in Olsztyn binnen. Het biertje en het eten zijn intussen al op. Dadelijk nog even nakaarten met waarschijnlijk nog wat meer bier.

Morgen rijden we terug naar Duitsland. Een relatief korte trip van 375km, maar alles moet gereden worden natuurlijk. Zo komt het einde steeds korter bij. Tot morgen!!

1. Kurt.reislogger.nl:
    27 juli 2017
    Hallo Kurt

Weer mooi te lezen dat alles goed gegaan is.Hier is ook alles goed,ook het weer rond de 20 graden en droog wat wil je nog meer.VANDAAG DE POETS WEER GEDAAN EN PA HET GRAS GEMAAID ALLEEN DE MUIZEN VALLEN OM IN DE KAST. MAAR DAT WAS OOK JOU TAAK HÈ. VEEL NIEUWS IS ER NIET .VOORZICHTIG MORGEN WE TELLEN AF OM JE TERUG TE ZIEN. GENIET ERVAN EN ONZE PA ZEGT NIET TE VEEL PINTJES HÈ, !
    je ma en pa