Dag 1 Achel - Winterberg (275 km)

5 augustus 2018 - Winterberg, Duitsland

And we're off! De eerste vakantiekilometers zijn gereden. Vandaag een relatief korte route naar Niedersfeld een deelgemeente van Winterberg, maar we hebben toch gekozen om die over de snelweg te doen. Er komen immers nog genoeg toeristische routes/kilometers aan.

Net zoals vorig jaar heb ik Maurice opgepikt in Venlo en van daaruit door naar het hotel. Wat wel nieuw is dit jaar is mijn motor een ook Maurice heeft zich na de vorige vakantie een andere motor aangeschaft.

Tot hier toe nog zeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe Kawasaki Versys. Zowel op de autoweg als in de eerste haarspeldbochten een plezier om mee te rijden. Ook Maurice is nog zeer te spreken over zijn BMW XR. Hopelijk kunnen we dat zo houden. :-)

Daarnet kwamen de andere groepsleden binnengerold. In totaal zijn we met 30 personen. Het zal een heel gedoe worden voor Oene om dat in goede banen te leiden. Het was in elk geval al een fijne kennismaking met de nieuwe mensen. Er zaten een aantal 'oude' bekende tussen die vorig jaar mee naar Sint-Petersburg zijn geweest.

Vandaag nog geen foto's of filmpjes. Duitse autostrade is dan ook niet zo spectaculaire. Tot morgen!!

1. Ellen bitters:
    5 augustus 2018
    Hey, een goede vakantie gewenst, voorzichtig zijn. We kijkenuit na je blog. Veel plezier.
  2. Fina verschakelen:
    5 augustus 2018
    Hoi Kurt

Blij dat je reis al goed is begonnen . Hopelijk mag je motor van goede kwaliteit zijn dat je heel de reis kan genieten .Wij kijken uit naar je verhalen en hopen dat het reisgezelschap ook mee zal vallen. Hier is het weer sproei tijd en morgen weer puffen denk ik heel veel groetjes en tot morgen!!
    je ma en pa
  3. Rina:
    6 augustus 2018
    Hoi Kurt heel veel rijplezier en geniet ervan. Fijn dat we je weer kunnen volgen op internet groetjes Henri en Rina